TALENT Nesøya Fotball

Talent%20Nes%F8ya%20Fotball%20Logo.png

KONSENTRASJON - VILJE - INNSATS

Talent Nesøya er en trygg og utviklende arena for spillere som er nyskjerrig på fotball og som ønsker utvikling for seg selv og de andre på laget.

Alle spillere som er en del av Talent Nesøya er en del av en felles spillertropp.

Klubben sine verdier glede, mestring for alle, inkludering, respekt og vennskap og klubben sin visjon Varig Fotballglede er vårt fundament.

Konsentrasjon, vilje og innsats er vår identitet og skal etterleves av alle spillere.

Vi bruker blant annet Nesøya IL Fotball sin Sportsplan og Landslagsskolen i vår aktivitet.

Vi tilbyr utviklingssamtaler for spillerne 1-2 ganger i året og et miljø der en blir oppfordret til å utfordre seg selv med et ønske fra alle om at en skal oppleve utvikling.

Det er mye aktivitet med ball, med innslag av trening uten ball og fotballteori.

Flytende tilbakemeldinger og ros av god konsentrasjon, vilje og innsats er for oss viktig.

Med et solid fundament vil alle som er en del av gruppen oppleve fotballglede og utvikling.

Talent Nesøya følger alle føringer opp mot smittevern.

TIDER OG ALDER

Talent Nesøya er onsdager kl. 1400 - 1600

Talent Nesøya er åpent for alle spillere født 2009 og eldre på onsdager og 2011 og eldre på fredager.

Talent Nesøya inviterer også til å spille kamper og til å delta på cuper.

KAMPER OG CUPER

Når Talent Nesøya spiller kamp får alle spillerne som er med på kampen spilletid.

Når Talent Nesøya spiller cup får alle spillerne som er med på cupen spilletid.

Invitasjon til deltagelse på kamp og cup blir gjort etter alder og alle i de ulike aldersgruppene får tilbud om å vere med når Talent Nesøya skal spille kamp eller vere med på cup i den aktuelle aldersgruppen for barnet eller ungdommen.

TRENERE

Disse møter spillerne på feltet:

Anel Novakovic

Joao Vitor

Eimund Eknes

PRISER

Pris er kr. 200,- per dag.

Prisen inkluderer treninger, 1 varmt eller kaldt måltid og drikke før treningene.

Medlemskap i Nesøya Idrettslag på kr. 400 per kalenderår kommer i tilllegg.

PÅMELDING

For nye spillere: I aktivitetslisten til høyre/nedenfor.

NB! Påmelding er bindende for pågående sesong og man er automatisk påmeldt videre til neste sesong, helt til man melder seg av.

Ved avmelding/påmelding/forandring av dager/gruppe må vi ha beskjed senest 10 dager før neste sesong.

Alle som melder seg på skal ha lest og godtatt trivselsreglene, se nedenfor.

AVMELDING

Du er påmeldt TALENT Nesøya til du melder deg av.

Du kan endre påmelding eller avmelde innen 10 dager før dato for sesongslutt. Avmelding skal skje skriftlig til katja@nesoyail.no

Hvis dere vil melde seg av midt i en periode, kan dere velge slutte, men dere må betale ut perioden.

SPØRMÅL?

Sportslig til tomas@nesoyail.no

Andre spørsmål til katja@nesoyail.no

TRIVSELSREGLER

På TALENT Nesøya lever vi etter verdiene våre: Glede, vennskap, mestring for alle, inkludering og respekt.

For at alle skal oppleve dette, har vi satt opp et sett med trivselsregler. Vi ønsker at alle skal gå igjennom reglene med barna sine, og bekrefte at de er lest ved påmelding. Ved brudd på trivselsreglene følger Talent Nesøya klubben sin vedtatte prosedyre.

1. Jeg respekterer og hjelper andre
  2. Jeg passer på at ingen blir ertet, sparket, slått eller dyttet slik at andre blir lei seg
  3. Jeg er en god venn og inkluderer andre
  4. Jeg møter opp i tide og deltar aktivt på fellesaktiviteter
  5. Når noen sier stopp, så stopper jeg med det jeg gjør
  6. Jeg har innestemme i klubbhuset og er stille når de voksne snakker
  7. Jeg holder meg på det området som er angitt
  8. Telefon og pc ligger igjen i sekken
  9. Jeg hjelper til å rydde og holde orden på egne ting
  10. Jeg støtter de andre barna, og viser interesse, konsentrasjon og innsats når det er aktivitet.
  11. Jeg klatrer ikke på målene på fotballbanen, og behandler alt utstyr som er på idrettsanlegget med respekt.

INFO TIL FORELDRENE

• Foreldre går igjennom reglene med barna og bekrefter at trivselsreglene våre er lest og forstått
  • Alle som har barn og ungdom som deltar i fotballaktivtet skal gjøre seg kjent med innholdet i Sportsplanen for Nesøya IL Fotball
  • Foreldre gir beskjed om barnet ikke kommer
  • Ved brudd på trivselsreglene, vil vi først prøve å løse dette med barna på stedet
  • Ved gjentagende brudd på trivselsreglene, vil vi ta kontakt med foreldre og finne en løsning sammen
  • Når foreldre blir kontaktet ved brudd på trivselsreglene er det i første omgang opp til foreldrene selv å snakke med sitt barn. De går sammen gjennom trivselsreglene, og forklarer sitt barn at dette er hvordan alle skal være. Dersom barnet ikke kommer på Talent Nesøya, skal foresatte sende sms til Erling, telefon 97547047.

Ved påmelding samtykker du i at NIL kan benytte bilder tatt på TALENT Nesøya kan publiseres på NILs nettsider, Facebook-sider og -grupper, Instagram-kontoer, i tillegg til trykksaker som årsrapporter ol.l. Hvis du ikke ønsker å gi et slikt generelt samtykke, send en epost til post@nesoyail.no med navn, fødselsdato og aktiviteter som du/barnet deltar på.