Torunn 2021-08-30 16:20:55

Klubbkolleksjon 2021

Nesøya Idrettslag har en avtale med INTERSPORT SANDVIKA STORSENTER og ADIDAS om levering av treningstøy og kampdrakter.

Medlemmer i Nesøya Idrettslag får 20% på Nesøyabekledningen ved kjøp via vår medlemsapp. Les mer om medlemsappen nederst på siden.

Kampdrakten for Nesøya IL består av trøye, shorts og hvite strømper.

Alle lag får kampdrakt (trøye) til låns fra klubben.

Shorts og hvite strømper fra Adidas må spillerne selv anskaffe.

Klubben står for keeperdrakt (trøye). Keeperhansker må lag eller spiller selv holde.

Kampdrakten er obligatorisk på alle kamper. Ved draktlikhet, vil bortelaget benytte vester under kamp.

Alle spillere må ha leggskinn på alle treninger og kamper. Trener har rett til å utestenge spillere uten leggskinn fra trening og kamp.

Kolleksjonen vår består av:

Adidas Entrade t-skjorte

Kommer i størrelsene 116 - 176 og XS - 3XL

Adidas Squadra 21  shorts

Kommer i størrelsene 116 - 176 og XS - 2XL

Adidas Tiro 21 treningsgenser

Kommer i størrelsene 116 - 176 og XS - 4XL

Adidas Tiro 21 treningsbukse

Kommer i størrelsene 116 - 176 og XS - 4XL

Adidas Milano 16 fotballstrømper

Kommer i størrelsene 27-30, 31-33, 34-36, 37-39, 40-42, 43-45, 46-48

Bestilling av bekledning

Kjøp av kolleksjonen gjøres i medlemsappen, her får alle medlemmer av Nesøya IL 20% rabatt på hele kolleksjonen.

Intersport Sandvika Storsenter vil ha en prøvekolleksjon i butikk, slik at alle kan se på Nesøya-bekledningen og prøve størrelser.

Du kan få påtrykt initialer, navn eller nummer, dette gjøres når du legger produktet i handlekurven i appen.

Klærne trykkes, pakkes og sendes til deg i posten i løpet av et par dager.

Intersport Sandvika Storsenter finner du i den gamle delen på Sandvika Storsenter, i de tidligere lokalene til G-Sport.

Medlemsapp

Alle medlemmer i Nesøya Idrettslag med betalt medlemskap 2021, har mottatt en epost med informasjon og kode for nedlastning av appen.

Hvis du har blitt medlem den siste tiden og ikke mottatt link til medlemsapp - ta kontakt på post@nesoyail.no.

Hvis du ikke har betalt ditt medlemskap for 2021 enda, kan du logge inn på nesoyail.no og betale, du vil da motta en epost med informasjon. Eposten sendes ut manuelt, så beregn 1-2 dager etter betaling.

I appen finner du Nesøya-kolleksjonen og en strekkode som kan vises i kassen ved betaling i butikk.

Vi gjør oppmerksom på at det ikke er mulig for oss å hjelpe deg med medlemsrabatt hvis du ikke har lastet ned appen på forhånd og du ringer fra butikken og skal betale:) Vi anbefaler å sjekke at alt er i orden før du drar på handletur!

Spørsmål? Send en epost til post@nesoyail.no.