FotballXtra

FotballXtra (FX) er treningen for deg som vil satse ekstra og få spisset dine individuelle ferdigheter. Ideen med FX er å tilby ivrige spillerne et spillerutviklingsprogram med en eller to ekstra økter i uken i tillegg til den ordinære lagstrening.

FotballXtra har 4 sesonger 1) fra januar til påske 2) fra påske til juni 3) fra august til oktober og 4) fra oktober til jul.

Tider

Dag Tid Gruppe
Mandag Kl. 1445 - 1600 Gutter og jenter, deles i mindre grupper
Onsdag Kl. 1445 - 1600 Gutter og jenter, deles i mindre grupper
Fredag Kl. 1445 - 1600 Gutter og jenter, deles i mindre grupper
Fredag Kl. 1445 - 1600 Keeper FX

Trening Alder Deltar på FA Deltar ikke på FA
1 økt per uke - pris for 11 uker 2007 og eldre 770 990
2 eller 3 økter per uke - pris for 11 uker 2007 og eldre 1210 1650

KeeperFX på fredager er gratis.

Betingelser

Det er maks 20 plasser per gruppe, førstemann-til-mølla-prinsippet gjelder

Det er bindende påmelding, og betaling vil ikke bli refundert om barnet velger å slutte midt i sesongen.

Vi tar forbehold om tilstrekkelig antalll deltakere for gjennomføring.

Deltakere på FX må også være medlem i NIL, dette pga forsikring. Medlemskap i NIL koster kr. 400 per år.

Barna må selv komme seg til trening, det er ikke anledning til å sitte på med taxi fra Nesøya Skole, denne transporten er kun for deltakere på Tennisakademiet.

Det er ikke matservering på FX, barna må eventuelt ha med mat selv og spise før eller etter trening.

PÅMELDING:

Du melder deg på og betaler for en periode av gangen (4 per år) på epost til marie@nesoyail.no.

Vi trenger informasjon om navn, fødselsdato, epostadresse og hvilke dager barnet ønsker å delta.

Ved påmelding samtykkes i at NIL kan benytte bilder og filmer fra FX til informasjonsformål. For reservasjon, send en epost til post@nesoyail.no

9 gode grunner til å delta på FX!

1. Perfekt plass for utvikling av den enkelte spiller. Her jobber vi i mindre grupper for å få maks fokus på hver spiller.
  2. Fokus vil ligge på spillesituasjoner og høy intensitet. De dagene FX kolliderer med lagstrening, vil intensitet være noe lavere.
  3. Spillesituasjoner, skadeforebygging og hurtighetstrening med og uten ball er noen av temaene.
  4. På en av treningene i perioden vil vi holde et foredrag om den viktige balansen mellom kost, søvn, trening, skole og fritid.
  5. Melder du deg på alle økter så er den 3. gratis. Du må fortsatt melde deg på og møte opp.
  6. Treningsåret er delt opp i fire perioder, noe som gjør det fleksibelt for deltakerne.
  7. På fredagstreningene tilbyr vi KeeperFX. Dette er et ledd i vår satsning på keeperutvikling og er helt gratis.
  8. Våre trenere er topp motivert for gode treningsøkter!
  9. Hver deltaker får skriftlig tilbakemelding ved sesongens slutt om sin innsats, ferdigheter og sitt fokusområde for videre utvikling