Velkommen som medlem i NIL!

Som medlem i Nesøya Idrettslag har du mange fordeler:

• Du er en del av et aktivt og positivt fellesskap
  • Du har tilgang til et bredt spekter av aktiviteter for alle aldersgrupper (mange av våre aktiviteter krever medlemskap)
  • Du er forsikret via Norges Idrettsforbund (gjelder barn under 13 år). De som driver konkurranser, betaler en lisens til sitt forbund og vil være forsikret gjennom denne.
  • Du får 20% rabatt på Nesøyas klubbkolleksjon i Intersport-appen
  • Du får 15% rabatt på alle ordinære varer hos Intersport Sandvika Storsenter, 10% på sykkel og skipakker*
  • Du mottar nyhetsbrev på epost om klubbens aktiviteter for alle aldre
  • Du bidrar til arbeidet med å gjøre Nesøya til et godt sted å bo og vokse opp

Som medlem i Nesøya Idrettslag har du også noen plikter:

• Holde ”Dine sider” på web oppdatert med kontaktinformasjon og betalinger
  • Være et godt forbilde når du representerer klubben din og ta vare på klubbens anlegg og andre materielle verdier
  • Påmeldinger på aktiviteter og arrangementer er bindende, ved påmelding oppstår en betalingsforpliktelse som NIL kan forfølge. Legeattest er gyldig avmelding.
  • NILs tilbud er avhengig av foreldrenes frivillige deltakelse - ta din turn der hvor du synes du kan bidra - som oppmann, trener eller et styreverv!
  • Som medlem gjennomfører du din del av NILs dugnadsprogram. NIL har dugnadsoppgaver, som fordeles jevnt til de ulike idrettsgrupper og årskull. Eksempler på oppgaver er kioskvakter, kakebaking til arrangementer, inntektsbringende salg, vedlikehold av idrettsanlegget.
  • Som medlem samtykker du, evt du som foresatt for medlem under 15 år, i at NIL kan benytte bilder tatt på aktiviteter og arrangementer i regi av NIL på egne nettsider, Instagramsider, Facebook-sider og -grupper, i tillegg til trykksaker som årsrapporter ol.l. Hvis du ikke ønsker å gi et slikt generelt samtykke, send en epost til post@nesoyail.no med navn, fødselsdato og aktiviteter som du/barnet deltar på. Klubben vil da registrere dette og informere ansatte og berørte styrer/trenere/lagledere.

Personvernerklæring i NIL

Velkommen som støttemedlem!

Vi ønsker også støttemedlemmer hjertelig velkommen til Nesøya Idrettslag!

Hvis du er forelder, besteforelder, søsken, nabo eller Nesøyabeboer og ønsker å støtte et positivt og aktivt oppvekstmiljø for Nesøyas barn og unge - meld deg inn!

Slik blir du medlem!

1. Gå til medlemsmodulen på venstre side. Hvis medlemsmodulen ikke er synlig, klikker du på de tre stripene øverst i venstre hjørne.
  2. Registrer deg med navn og kontaktinfo
  3. Betal medlemskapet med kort

Pris for medlemskap i 2022 er kr. 400,-.

Medlemskap gjelder for ett kalenderår og deles ikke opp hvis man f. eks. melder seg inn annet halvår.

NIL gir ikke rabatter eller gratis medlemskap.

Prisen settes av årsmøtet.

Alle som deltar på trening og seriespill i regi av NIL skal betale medlemskontingent**

Vekommen som medlem!

* Gjelder ikke salgsvarer, våpen, puls- og treningsklokker, gavekort, pakkepriser.

** Ikke alle våre aktiviteter krever medlemskap, vi ønsker ikke-medlemmer velkommen til våre camper og pne arrangementer.

Om medlemskap kreves, står dette når du går til påmelding/betaling.

Lagre