Velkommen til CAMP NESØYA!

Camp%20Nes%F8ya%20nyhet4.jpg

VELG MELLOM FOTBALL OG TENNIS - 1, 2 3, ELLER 4 DAGER I UKEN

På Camp Nesøya skal alle barn oppleve verdiene våre: Glede, vennskap, trygghet, inkludering og respekt.

Med navnet CAMP Nesøya ønsker vi å signalisere at alle er velkomne til å campe hos oss, om det er for en dag eller fire. Du går om bord i bussen på skolen på vei til en ny dag på campen. På camp er du sammen med venner, nyter litt frihet, og deltar på fysiske aktiviteter. På camp kan du drive med den idretten du liker best. På camp serveres mat til alle som er sultne etter aktiv utfoldelse. Velkommen til CAMP Nesøya!

Barna hentes på skolen i minibuss rett etter skoleslutt og kjøres til idrettsbanen, hvor de sjekker inn på klubbhuset og blir tatt i mot av våre erfarne medarbeidere. Det serveres et måltid ved ankomst, og senere et fruktmåltid. Barna hentes mellom kl. 1600 og 1700, eller kan gå hjem selv hvis vi har avtale om det. CAMP Nesøya tar i mot barn fra1.-5. trinn.

CAMP NESØYA GIR DEG FULL FLEKSIBILITET

* Du kan velge 1, 2 , 3 eller 4 dager

* Du kan velge fordypning i fotball, tennis eller en kombinasjon

SESONGER

Året deles i 4 sesonger (vi følger skoleruten), og du kan gjøre endringer mellom hver sesong, hvis du ønsker. Frist for endringer og oppsigelse er 10 dager før sesongslutt.

Pris per dag er 200,-

Hvis du allerede er deltaker på CAMP Nesøya, er du automatisk med videre til du melder deg av. Avmeldingsfristen er 10 dager før sesongslutt.

Ved avmelding gi beskjed til campnesoya@nesoyail.no.

Prisen inkluderer transport, 1 varmt eller kaldt måltid, 1 fruktmåltid og trening 1,5 t pr dag.

Man må være medlem av NIL for å være med på CAMP NESØYA. Medlemskap i NIL koster kr. 400,- pr. år.

Kostnaden for Camp Nesøya kan trekkes fra på skattemeldingen (fradrag for pass av barn).

PÅMELDING

Du som allerede har barn på CAMP Nesøya:

Hvis vi ikke hører noe fra deg, så fortsetter barnet ditt på det det allerede er påmeldt på. Man er deltaker på CAMP Nesøya til vi mottar en skriftlig avmelding.

Hvis du ønsker å gjøre endringer på dager, utvide antall dager eller bytte mellom fotball og tennis, send en epost til campnesoya@nesoyail.no.

Du som har barn som ønsker å begynne på CAMP Nesøya:

Påmelding og betaling via link i aktivitetslisten.

Hvis du har spørsmål, ta kontakt med Marie på telefon 950 57 919 eller Katja på telefon 918 18 346. Du kan også sende en epost til campnesoya@nesoyail.no

Husk at skolen har 3 måneders oppsigelsestid på SFO. Hvis du ønsker å bytte, ta kontakt!

Påmelding er bindende for pågående sesong og man er automatisk påmeldt videre til neste sesong, helt til man melder seg av.

Vi følger skoleruten, og er stengt på skolens fridager.

Vi må ta et forbehold om tilbud hvis en gruppe skulle bli under 6 deltakere.

AVMELDING

Du er påmeldt CAMP NESØYA til du melder deg av.

Du kan endre påmelding eller avmelde innen 10 dager før dato for sesongslutt. Avmedling skal skje skriftlig til campnesoya@nesoyail.no

Hvis dere vil melde av midt i en sesong, kan dere velge slutte, men dere må betale ut sesongen.

SPØRMÅL?

Kontakt campnesoya@nesoyail.no eller Marie Sandmæl på 950 57 919

TRIVSELSREGLER

På CAMP NESØYA lever vi etter verdiene våre: Glede, vennskap, trygghet, inkludering og respekt.

For at alle skal oppleve dette, har vi satt opp et sett med trivselsregler. Vi ønsker at alle skal gå igjennom reglene med barna sine, og bekrefte at de er lest ved påmelding.

1. Jeg respekterer og hjelper andre
  2. Jeg passer på at ingen blir ertet, sparket, slått eller dyttet slik at andre blir lei seg
  3. Jeg er en god venn og inkluderer andre
  4. Jeg møter opp i tide og deltar aktivt på fellesaktiviteter
  5. Når noen sier stopp, så stopper jeg med det jeg gjør
  6. Jeg har innestemme i klubbhuset og er stille når de voksne snakker
  7. Jeg holder meg på det området som er angitt for Idrettsskolen
  8. Telefon og pc (og evt medbrakt brus/godteri) ligger alltid i sekken
  9. Jeg hjelper til å rydde og holde orden på egne ting
  10. Jeg krysser meg selv inn og ut
  11. Jeg støtter de andre barna, og viser interesse, konsentrasjon og innsats når det er aktivitet.
  12. Jeg klatrer ikke på målene på fotballbanen, og behandler alt utstyr som er på idrettsanlegget med respekt.

INFO TIL FORELDRENE

• Foreldre går igjennom reglene med barna og bekrefter at trivselsreglene våre er lest og forstått
  • Alle som har barn som deltar i fotballaktivtet skal gjøre seg kjent med innholdet i Sportsplanen for Nesøya IL Fotball
  • Foreldre oppgir informasjon om henting/bringing/allergier eller andre forhold som er relevante, og gir beskjed om forandringer på dette
  • Foreldre gir beskjed om barnet ikke kommer
  • Ved brudd på trivselsreglene, vil vi først prøve å løse dette med barna på stedet
  • Ved gjentagende brudd på trivselsreglene, vil vi ta kontakt med foreldre og finne en løsning sammen
  • Når foreldre blir kontaktet ved brudd på trivselsreglene er det i første omgang opp til foreldrene selv å snakke med sitt barn. De går sammen gjennom trivselsreglene, og forklarer sitt barn at dette er hvordan alle skal være på Camp Nesøya
  • Camp Nesøya tilbyr transport fra skolen og til idrettsanlegg for alle barn, de som velger å ikke bruke transport har foresatte selv ansvaret for at kommer seg fra skolen til idrettsanlegget.

Ved påmelding samtykker du i at NILs ansatte, ved spesielle behov (barnet har kommet for sent til bussen el.l.), kan transportere barnet til/fra Camp Nesøya med privatbil. NIL har bilseter som vil bli benyttet når man vurderer at behovet er til stede.

Ved påmelding samtykker du i at NIL kan benytte bilder tatt på Camp Nesøya kan publiseres på NILs nettsider, Facebook-sider og -grupper, i tillegg til trykksaker som årsrapporter ol.l. Hvis du ikke ønsker å gi et slikt generelt samtykke, send en epost til post@nesoyail.no med navn, fødselsdato og aktiviteter som du/barnet deltar på.

ANSATTE PÅ CAMP NESØYA

TEAM FOTBALL