Velkommen til verv i NIL!

Nesøya Idrettslag ønsker å tilby et aktivt og positivt oppvekstmiljø, en identitet og et fellesskap for barn og unge på Nesøya. For å få til dette er vi avhengig av frivillig innsats fra mange foreldre, ungdom og voksne.

Vi ønsker alle velkommen til å ta et verv i idrettslaget. Som frivillig i NIL vil du bli del av en engasjert gjeng, mange ildsjeler og positive krefter. Administrasjonen, hovedstyre og gruppestyrene vil legge tilrette slik at du skal få gode vilkår for å gjøre en innsats.

Klubben har, og trenger flere, frivillige til mange ulike jobber:

• Trenere og lagledere for fotball, håndball, friidrett og seiling
  • Foreldrekontakter for tennis
  • Ledere, nestledere, økonomiansvarlige, markedsansvarlige, infromasjonsansvarlige, arrangementsansvarlige, materialansvarlige, anleggsansvarlige og styremedlemmer i hovedstyre og gruppestyrer
  • Kioskansvarlig, kjøkkenansvarlig, dugnadsansvarlig, sponsoransvarlig,
  • Ingeniører, arkitekter, håndverkere, økonomer, markedsførere, designere, kunstnere, fotografer..

Har du et talent, en kompetanse, egenskaper og ressurser som du kan dele med oss - ta kontakt!

Du får

• en positiv fritid
  • givende kontat med barn
  • mange gode kollegaer
  • introduksjonshefte med informasjon
  • oppfølging og informasjon underveis
  • relevant opplæring og kursin
  • årsfest med kollegaer

Valgkomite

Funksjon Navn Telefon Epost
Leder Heidi Robertson 92 28 22 59

robertson.heidi@yahoo.no

Medlem Janicke Buck 95 74 33 22

janicke@blenderagency.com

Politiattest

Nesøya idrettslag følger Norges Idrettsforbunds retningslinjer vedrørende politiattester. Alle ansatte og frivillige med verv i Nesøya Idrettslag skal fremvise gyldig politiattest.

Det er en enkel prosedyre du må følge for å søke, linker og veiledning finner du her!