Samarbeidspartnere

VI TAKKER FOR STØTTEN TIL IDRETTEN PÅ NESØYA!

Innkjøpsavtale - Nesøya IL kleskolleksjon

NIL kjøper alt sportsutstyr og klubbekledning gjennom klubbavtale med INTERSPORT og vår hovedleverandør er HUMMEL.

Som medlem i Nesøya Idrettslag har du tilgang til medlemsrabatter hos vår klubbutikk Intersport Sandvika Storsenter og kjøp av Nesøya Idrettslags klubbkolleksjon til rabatterte priser. Dette gjelder for alle medlemmer med betalt medlemskontingent i 2022.

Rabatter hos Intersport Sandvika Storsenter

• 20% på Nesøya IL klubbekeldning
  • 15% på alle varer i butikk*
  • 10% på skipakker og sykkel*

Rabatter gjelder på veiledende/ordinære priser, og kan ikke kombineres med andre rabatter.
Rabatten gjelder ikke på trenings- og pulsklokker, våpen eller gavekort .

Treningstøy med Nesøya IL-logo kan kjøpes hos Intersport - enten i butikk eller i Intersport-appen. Butikken har foreløpig ikke trykking i butikk, ved personalisering med initialer ol. kan dette bestilles i appen.
Ved bestilling i app, vil varene trykkes, pakkes og sendes til deg i posten ila et par dager.

Hvordan oppnå rabattene

Du oppnår rabatt i butikk og kan bestille klubkolleksjonen ved å laste med medlemsappen og fremvise strekkode ved betaling i kassen:
Last ned den blå INTERSPORT-appen (Apple store eller Google Play)
Gå på «profil» nederst til høyre på skjermen
Velg «klubbtilknytning»
Velg Nesøya
Registrer med telefonnummer og klubbkode som sendes ut til alle betalende medlemmer.
Gå til forsiden (nederst til venstre på skjermen)
Sveip ned for å oppdatere appen
Trykk på "Profil" for å få frem strekkoden skal vises i kassen ved betaling
Trykk på Nesøya klubbkolleksjon rett under NIL-logoen for å komme inn i butikken og bestille klubbkolleksjonen.

I appen kan du også handle i Intersports nettutikk med rabatter.

Hvis du har spørsmål, ta kontakt på post@nesoyail.no.

Torunn 2022-03-11 13:42:07

Skiltsponsorer

Nesøya Idrettslag er stolt over og takknemlig for å ha mange bedrifter med på laget som støtter vårt arbeid, og dermed
bidrar til at vi kan gjennomføre de mange aktivitetene i klubben, til glede for alle på Nesøya.

Er dette interessant for deg? Ta kontakt med vår sponsoransvarlig Lars Mørkås på lars@nesoyail.no.

Velkommen med på laget!

Kiwi - den lokale dagligvarebutikken på Nesøya - samarbeidspartner siden 2011!

Malerstua  på Slependen - stedet for maling og tapet

Lisa AS - Syltetøy - butikkutsalg og nettbutikk

Norsk Tilhengersenter  - båthengere, varehengere, skaphengere, kajakk- og kanohengere, seilbåthengere og vannscooterhengere.

Ferner Jacobsen - Oslo, Fornebu, Fredrikstad, nettbutikk

Asker Økonomi - regnskap og bokføring

Kajsas AS - catering - deli - selskapslokaler

Alna Næringsindustrier AS - Byggestillas

Malling - Et komplett eiendomshus

Malling & Co er Norges ledende eiendomsrådgiver. Vi håndterer alle typer oppdrag, og bistår gjennom hele livssyklusen til en næringseiendom. Fordi vi har spesialister innen alle fagdisipliner i vår bransje, kan vi raskt sette sammen tverrfaglige team for å håndtere komplekse oppdrag for våre kunder.

Malling.jpg

NEMUS

NEMUS står for NErve – MUskel og Skjelett og er en tverrfaglig klinikk på Nesbru med kiropraktor, fysioterapeut, Osteopat mm. Her får du god hjelp til å utredning og behandling av muskel og leddplager.
Som medlem av Nesøya IL, får du medlemspriser (15%) og time innenfor 24 timer, bestill på nemusnesbru.no, ring 66853100 eller send en epost til nesbru@nemus.no

NEMUS%20Nesbru%20logo%20stor.jpg

AVA Eiendom

AVA Eiendom AS er et industrielt eiendomsselskap med langsiktige norske eiere. Selskapet har eierskap i 30 eiendommer med kontraktsfestede årlige leieinntekter på 227 MNOK.

AVA%20Eiendom%20medium%20%281%29.jpg

Flaggstangspesialisten

Flaggstangspesialisten er en ekte familiedrevet bedrift, etablert på Nesøya i 1993. Besøk oss på vår nettside eller ring oss på 66980099 så hjelper vi deg med alle spørsmål om flaggstenger og flagg.

Flaggstangspesialisten%20h%F8y.jpg

Skeidar

Skeidar har siden 1912 hjulpet nordmenn med å få det fint hjemme. Vi tilbyr et bredt sortiment av moderne kvalitetsmøbler og stilsikre interiørløsninger

SkeidarLogoSort.jpg

CERTEGO

CERTEGO er din lokale lås- og sikkerhetspartner på Slependen. Vi tilbyr rådgivning, installasjon og service innen blant annet lås, adgangskontroll, porttelefon, kameraovervåking og alarm.

Logo%20CERTEGO%20300x150px.png

Priximacode

Nordea bruker Leads Escalation System til håndtering og flytting av leads. Ved å utnytte plattformens tilpasningsmuligheter har Nordea fått et system som lar dem ta tak i leads raskt, samt gjøre viktige målinger og rapportere til sine partnere.

LOGO%20ProximaCode.png

Zalaris

Zalaris er en ledende leverandør av sky baserte løsninger for HR og lønn til internasjonale virksomheter. Vi er stolte av å bidra til at barn og voksne holder seg fysisk aktive og lærer viktige verdier igjennom idrett. Besøk oss gjerne på www.zalaris.com

Flyt Marine

Flyt Marine er din båtforhandler i Asker!
Over 15 års erfaring.
Innbytte og finansiering.
Bredt utvalg fra kjente markedsledere.
Totalleverandør: Nybåt, bruktbåt, Service og Opplag.

Flyt%20Marine%202.png

Maritim

Din nærmeste forhandler av båtutstyr. Velkommen til en hyggelig handel.

Maritim%20Ba%u030Atutstyr.PNG

ABG Sundal Collier