Erling vender hjem

Vi må dessverre informere om at vår sportslige leder for fotball de siste tre årene, Erling Ola Fykse, har besluttet å flytte hjem til Leikanger og sitt barndomshjem.

2021-01-26

I juni vender Erling nesen hjem, sammen med familien sin. - Eldstemann Julian er skolegutt om ikke veldig lenge, og med besteforeldre i nærheten er tida inne for å slå røtter som familie på fire i heimbygda, utdyper Erling. Familien har trivdes veldig godt på Nesøya, som er en flott plass å bo, og tida i Nesøya Idrettslag har vært svært givende med mange gode opplevelser sammen med gode mennesker.

Erling har i løpet av de siste tre år bygget opp en solid fotballavdeling, hvor aktiviteter og tilbud er fundert på gode verdier og kvalitet i alle ledd. Erling har dratt i gang mange nye aktiviteter og har skapt motivasjon og engasjement blant barn og foreldre på Nesøya, ikke bare for fotballen men for hele klubben. Erling har vist godt og tydelig lederskap, både før men også gjennom den pågående pandemien, og har utviklet en trenerstab bestående av gode rollemodeller.

Arbeidet starter nå i klubben med å finne en erstatter som kan utvikle fotballavdelingen videre. Erling vil bidra i dette arbeidet og står i stillingen frem til sommerferien.

20212223242526