Dette gjelder fra 25. januar

Tiltakene som ble innført for de 15 randkommunene i går vil heldigvis ikke endre mye på våre planer. Vi starter opp igjen Camp Nesøya i dag på gult nivå og fortsetter med trening for barn og unge under 20 år som planlagt - både ute og inne. Utøvere fra Oslo og de øvrige 9 kommunene på nivå 5 ikke kan trene/spille hos oss og det er stengt for alle aktiviteter for voksne, inkludert booking baner i tennishallen.

2021-01-25

Camp Nesøya

Vi starter opp som planlagt Camp Nesøya i dag - i nyoppusset klubbhus!! Det betyr transport, bespisning, trening og lek på gult nivå. Dette har vi nå gode rutiner på og erfaring med, og vi gjør vårt ytterste for at alle skal føle seg trygge og ivaretatt hos oss. Vi ber om at foreldre som henter på Camp Nesøya benytter munnbind. Treningsøktene er ferdig kl. 1600, vi oppfordrer til å hente/gå hjem etter trening, men vi har åpent til kl. 1700 for de som trenger det.

Medlemmer/utøvere fra andre kommuner

Pga den nye smittesituasjonen er det kun medlemmer fra Asker og Bærum som kan trene hos oss fra og med i dag, og til og med 31. januar. Innbyggere i Oslo og de 9 andre kommunene på nivå 5 har fullt treningsforbud, de har heller ikke anledning til å trene i andre kommuner.

Voksne

Alle treningsaktiviteter for voksne er nå stengt, dette gjelder også booking av baner for egentrening i tennishallen.

HUSK!

• hold deg hjemme ved symptomer
  • hold avstand minimum 1 meter. Unntak er barn og unge under 20 år under aktivitet
  • bruk munnbind før og etter trening, alle trenere og andre voksne skal benytte munnbind hele tiden