Årets Fair Play-priser 2020!

Denne uken fikk vinnerne av årets Fair Play-priser i Nesøya IL Fotball levert diplom og premie - rett på døren av NILs Fair Play-representanter og maskotten NILs! På våre Facebook sider ser dere bilder og video av overrekkelser og de heldige vinnere - ihvertfall de som var hjemme når vi kom. Les om hvem som fikk prisene her!

2020-12-17

Tidligere i høst gikk invitasjon ut til alle for å nominere kandidater til årets priser i Nesøya Il Fotball. Ut fra innmeldte kandidater gikk prisene i år til:

Årets Guttelag: G11 år
Laget har hatt meget god progresjon og sportslig utvikling i 2020. Spillerene viser god konsentrasjon, vilje og innsats på kamp, og læringsmiljøet på treningane blir bedre og bedre.

Årets Jentelag: Delt førsteplass til J11 år og J8 år.
Ved siden av gode sportslige resultater, med seier i alle 2009-kamper og de fleste 2008-kampene, er J11 en gjeng med jenter som har det veldig gøy sammen. De elsker å spille fotball, har aldri et vondt ord å si om hverandre, er positive og oppmuntrene.

J8 har vist særdeles ståpåvilje og fotballglede. Jentene stilte til kamp med 5 spillere, hvor pause var å stå i mål. Godt humør, positivitet, ros til hverandre, og vennskap preget både kamp og trening.

Årets Dommar: Einar Aall
Einar evner å bruke godt humør og humor når han dømmer kamper. Kommuniserer på et nivå som gjør det lett å skjønne fotballreglene og samtidig etterleve fairplay verdiene. Gjør spillere på både hjemmelag og bortelag gode.

Årets Trener: Kristoffer Erskine
Kristoffer har lagt ned ekstraordinær innsats for G19 gjennom to sesonger. En sterk formidler av gode verdiar.

Årets Lagleder: Jan Fredrik Sørensen
Jan Fredrik har vist gode verdier og en fantastisk organsiering av lagene G14 og G11, i tilegg til informasjonsflyt til foresatte. Viser hjerte for klubben!

Årets ildsjel:  Ole Fredrik Ingier
Ole Fredrik har lagt ned enormt med tid i frivillig arbeid. Trener G8 og G11. Fremstår som en meget trygg voksenperson, har strålande verdiar, og evner å se alle spillere på laget på en meget god måte.

Årets foreldre: Foreldregruppa til J15
Denne foreldregruppen har veldig bra oppmøte på kampene og støttar laget på ein særdeles positiv måte. I tillegg bidrar de inn mot det sosiale, og oppfordrer jentene på det sterkeste til å spille fotball og ha det hyggelig sammen.

Se bilder på våre Facebook-sider!

Les mer om Nesøya IL Fotball sitt Fair Play-arbeid her!