Ukens treningstilbud - vi følger skolen på rødt nivå!

Nesøya Skole er satt til rødt nivå, noe som også vil få konsekvenser for våre aktiviteter. Mandag holder skolen stengt, og Camp Nesøya vil også være stengt. Fra tirsdag vil det igjen være tilbud på Camp Nesøya. Våre treningsaktiviteter kjøres som normalt, med forhøyet smittevernnivå. Les detaljene her!

2020-12-07

Camp Nesøya

Vi samarbeider med Nesøya Skole, og vil tilstrebe å tilpasse aktivitetene på Camp Nesøya etter smittevernregler på rødt nivå. Camp Nesøya er stengt i dag mandag, og vil åpne igjen tirsdag. Fra tirsdag vil vi dele barna inn i mindre grupper, etter innspill fra skolen på kohorter. Bespisning og aktiviteter vil foregå i mindre, adskilte grupper, og barna vil i de fleste tilfeller ha gågrupper fra Nesøya skole til idrettsbanen etter skoletid, fulgt av våre trenere og voksne ansatte. Fra tirsdag - husk gode sko og klær tilpasset vær for gåturen! Fra tirsdag vil vi avslutte Camp Nesøya etter treningsslutt kl. 1600. Tennisbarn hentes i tennishallen, fotballbarn hentes på klubbhuset.

Trening mandag

Lagstreninger og gruppetreninger går som normalt for fotball og tennis, og de fleste håndballtreninger. Allidrett og Friidrett har startet juleferien. I dag vil vi ha treninger uten nærkontakt og vil ha aktiviteter hvor vi kan holde avstand. 2009-kullet har karantene og det blir ikke trening i dag.

Trening fra tirsdag

Fra tirsdag vil vi dele trinnene inn i mindre grupper etter innspill fra skolens kohorter Det er da tillatt med nærkontakt, aktiviteter og lek innen gruppen, men med god avstand mellom gruppene.

Husk ved ankomst og avreise å ikke gå på banen før forrige trening har gått av, og benytte ulike innganger hvor det er lagt til rette for det.

Alle trenere og voksne skal benytte munnbind til enhver tid, barn over 13 år skal benytte munnbind før og etter treningsaktivitet.

Klubbhuset er stengt etter kl. 1600.

Dette gjelder til vi mottar andre føringer og kommer ut med ny informasjon.

Spørsmål om din trening kan rettes til din trener/lagleder eller sportslig leder, generelle spørsmål kan rettes til post@nesoyail.no.

Med ønsker om gode treninger i førjulstiden!