November og desember i år blir hovedfokuset på verdien om Respekt

Nesøya Idrettslag har sterkt forkus på holdninger og Fair Play med stadig nye og vedvarende fokusområder. I november og desember i år har fotballgruppen hovedfokus på verdien om Respekt, og vil jobbe aktivt med holdningsskapende tiltak.

2020-11-16

Fotballglede og Fair Play

Nesøya IL Fotball sin visjon er Varig Fotballglede.

Våre verdier er glede, mestring for alle, inkludering, respekt og vennskap.

Lagsidentiten til alle lag på Nesøya er konsentrasjon, vilje og innsats.

Alle som er en del av fotballen på Nesøya skal til enhver tid føle at de er en del av et fint fellesskap som ønsker hverandre vel.

Videre skal alle etterskole-tilbud, treninger og kamper være en trygg plattform for læring og utvikling.

Vi som klubb har sterkt forkus på holdninger og Fair Play med stadig nye og vedvarende fokusområder.

I november og desember i år blir hovedfokuset på verdien om Respekt.

Sammen skal vi videreutvikle denne verdien med følgende to tiltak:

Alle foresatte snakker med og oppfordrer sitt/sine barn til å vise respekt for trenere, spillere og utstyret.

På etterskole-tilbud og på treninger vil de ansatte i klubben snakke med barn og ungdom om å vise respekt for trenere, spillere og utstyret og konkretisere hva det betyr i praksis.

Sammen skal vi bli enda bedre til å etterleve våre verdier og vise respekt for hverandre.