Nesøya Idrettslag søker ny driftsansvarlig!

Ståle trer nå av som vår dyktige driftsansvarlig, vi takker for hans solide innsats og ønsker ham lykke til som heltids-pensjonist! Nesøya Idrettslag har behov for en ny driftsansvarlig, og håper vi kan finne den rette arvtakeren i løpet av høsten. Kjenner du til noen som kunne passe i ditt nettverk, så hjelp oss med å spre budskapet!

2020-09-09

Nesøya Idrettslag søker en driftig person til å ta vare på vårt flotte idrettsanlegg – 50% stilling

Vår driftsansvarlig gjennom mange år slutter, og vi søker etter en etterfølger. Vi ser nå etter en handy og driftig person som ønsker å utføre en god jobb som driftsansvarlig, vaktmester og alt-mulig-mann/kvinne for klubben vår. Vi ønsker oss en person som liker å utføre praktiske oppgaver både ute og inne, og som setter sin stolthet i å levere et bra resultat.

Nesøya Idrettspark ligger flott til mellom strand og skog, og inneholder en stor kunstgressbane med undervarme, en 7´er kunstgressbane, tre tennisbaner ute, boblehall med tre tennisbaner, friidrettsanlegg, Tuftepark, ballbinge, parkeringsplass, grøntarealer og klubbhus, tennishus og boder. I tillegg leier vi båthus og tilgang til sjøen for seilaktiviteter på Hvamodden.

HOVEDANSVAR

Driftsansvarlig har ansvar for at idrettslagets anlegg og utstyr er i god vedlikeholdsmessig, kvalitetsmessig og visuell stand til enhver tid, og tilgjengelig for bruk til de aktiviteter og de tider som er oppsatt av NIL eller som driften krever.

OPPGAVER

•    Innvendig- og utvendig vedlikehold av klubbhus, boder og garasje
•    Påse at alt utstyr og teknisk anlegg er i forskriftsmessig stand og fungerer tilfredsstillende
•    Drift av to fotballbaner ihht gjeldende FVD og kvalitetsstandard fra Asker Kommune og NFF, inkl. snerydding, dyprensing, granulathåndtering, drift av undervarmeanlegg, lysanlegg mv
•    Bidra i arbeidet med planlegging av og utskifting av kunstgressdekke
•    Vedlikehold av friidrettsanlegg med tartandekke
•    Forvaltning av leieavtale for båthus og arealer for aktiviteter og lagring på Hvamodden
•    Vedlikehold og optimal teknisk drift av tennisanlegg som inkluderer 3 utebaner og boblehall med tre innebaner og tennishus, inkl. teknisk anlegg, varme, trykk, lys, vanningsanlegg, beredskap ved ekstreme værforhold
•    Drift og vedlikehold av to gassanlegg inkl. gassforsyning
•    Gjennomføre pålagte og nødvendige inspeksjoner av anlegg med rette kontrollinstanser og gjennomføre følgeoppgaver
•    Sørge for klipp og vedlikehold av grøntområder, feiing og brøyting av plasser og veier, samt tømming av søppelkasser og avfallshåndtering
•    Kontakt med eksterne leverandører og driftsavdelingen i Asker Kommune
•    Innhente anbud, gjøre gode avtaler og innleie av eksterne fagfolk der det er nødvendig
•    Sikre en god miljøprofil i innkjøp og drift
•    Organisere årlige dugnader på anlegget
•    Varierende oppgaver etter sesong i tillegg til faste rutiner

BAKGRUNN

•
Du har erfaring fra tilsvarende arbeid, gjerne fra et idrettsanlegg men ikke et krav
•    Utdanning innenfor et håndverksfag er et stort pluss

•    Traktorsertifikat (T)

PERSONLIGE EGENSKAPER

•    Du må være selvgående og allsidig, du ser selv hva som må gjøres - og gjennomfører!
•    Vi ønsker at du skal jobbe smart, kunne prioritere mellom oppgaver og finne den beste løsningen i kombinasjon kostnad, tid og kvalitet
•    Du er blid, omgjengelig og serviceinnstilt – og har en god porsjon fleksibilitet
•    Vi ønsker deg som er kvalitetsbevisst i arbeidet du gjør, har øye for detaljer og med god arbeidskapasitet
•    Du liker å jobbe selvstendig, i tillegg til å samarbeide godt med interne oppdragsgivere

STILLINGEN

Stillingen er fast og har for tiden en stillingsbrøk på 50%.
Arbeidstiden er en kombinasjon av fleksibel (forefallende arbeid) og låst (f. eks. brøyting ved snefall), og vil være en blanding av dagarbeid, ettermiddager, kvelder og enkelte helger – etter avtale.
Det vil være sesongrelaterte arbeids-topper i løpet av året, mens idrettsanlegget er stengt på alle skolens fri- og feriedager.
Ønsket tiltredelse november 2020.
Du vil få nødvendig opplæring i anlegget og rutiner.

NESØYA IL TILBYR

•    En selvstendig stilling med frihet under ansvar
•    Et godt arbeidsmiljø med engasjerte kollegaer i en liten administrasjon
•    Et flott idrettsanlegg som arbeidsplass i et hyggelig lokalmiljø
•    Stillingen er fastlønnet, med lønn etter klubbens lønnsmodell
•    Fleksibel ferieavvikling i skolens ferier

SØKNAD

Søknad som inneholder informasjon om deg, din erfaring og din motivasjon for å søke, sendes post@nesoyil.no så fort som mulig og senest innen 4. oktober 2020. Vi vurderer kandidater og gjør intervjuer fortløpende.

Spørsmål om stillingen kan rettes til Tore Moger, styremedlem med ansvar for drift i Nesøya Idrettslag på telefon 95 12 01 77 eller administrativ leder Torunn Breilid på post@nesoyail.no eller telefon 90 99 79 78.

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Nesøya Idrettslag er et fleridrettslag med fotball, tennis, håndball, friidrett, allidrett, seilsport, innebandy og ishockey. Vi har ca. 1300 medlemmer og holder til på Nesøya Idrettsanlegg med moderne fasiliteter som kunstgressbane med undervarme, kunstgressbane 7´er, friidrettsanlegg, tennishall og tre utebaner, ballbinge og Tufte-park. Vi har en fast stab på ca 10 personer, i tillegg til timebetalte trenere.

Nesøya ligger sentralt plassert langs E18 ca. 11 km vest for Oslo og har rundt 4 400 innbyggere, barneskole med flerbrukshall, 3 barnehager, butikk, deli og frisør. På Nesøya er vi tett på sjø og strand, skog og turmuligheter, og ikke langt fra verken byen eller marka. Idrettslaget er et sportslig og sosialt samlingspunkt på Nesøya som bidrar til et godt miljø, tilhørighet og lokal identitet. Velkommen til Nesøya Idrettslag!

Annonsen i utskriftsformat

Utebaner%20tennis_1.jpg