FOTBALLGLEDE høsten 2020 - velkommen tilbake!

Vi åpner nå opp for påmelding til FOTBALLGLEDE høsten 2020. Vi gleder oss til å se dere tilbake på fotballbanen! Vi har vært spente på hva myndighetene og NFF har blitt enige om vedrørende fotballtreninger og kamper fra august. Nå er fasiten her, og vi vil gjennomføre både treninger og kamper som planlagt, men i trygge former innenfor smittevernreglenes rammer.

2020-08-14

FOTBALLGLEDE HØSTEN 2020

Varighet: 17. august - 31. oktober 2020

• Alle lag sine treninger og kamper i barnefotballen frem til og med 31. oktober ledes av frivillge foreldretrenere og lagledere.
  • Alle lag sine treninger og kamper i ungdomsfotballen frem til og med 31. oktober ledes av klubbtrenere og frivillige foreldre-lagledere.
  • Utstyret blir 100% klubbstyrt. Det betyr at når lagene i barnefotballen skal trene, lånes utstyr i klubbhuset. Utstyret skal leveres tilbake rett etter endt trening. Dette gjelder også på kamper. Dommeren som skal dømme kampen får kampball til låns, også det fra klubbhuset.
  • Alle lag i klubben har fått tilbud om 1 trening i uka, fra og med G/J6 år til voksenlagene. De som ønsker mer enn en trening i uken tar kontakt med Sportslig leder på erling@nesoyail.no
  • Alle treninger varer 60 minutter
  • ALLE SKAL MELDE SEG PÅ FOTBALLTRENING FØR FØRSTE OPPMØTE! Spillere som ikke er påmeldt og har betalt medlemskap og treningsavgift, får ikke tilgang til våre treninger.
  • Alle lag fra 8 år har seriespill med antall kamper som varierer fra 6 til 11 frem til 31. oktober. NFF har utarbeidet en egen koronahåndbok som beskriver gjennomføring av kamper. NIL vil stille med klubbens egne kampverter på alle hjemmekamper for Nesøya IL.
  • Foreldre som vil se på trening og kamp, bes oppholde seg på anvist område utenfor gjerdet til fotballbanen.
  • Kun spillere/trenere/ledere og arrangører/ansatt har tilgang til fotballanlegget innenfor gjerdene.
  • Klubbhuset, garderober og kiosken er denne sesongen stengt.
  • Vi gjør oppmerksom på at 48-timersregelen om opphold mellom deltakelse på ulike treningstilbud er opphevet. Det er derved nå mulig å hospitere/spille med andre lag etter avtale.

Treningsplanen finner du her!

Les NFF sin informasjon til alle spillere, foreldre, frivillige, trenere og tillitsvalgte her!

Les NFF sjekkliste for trening her!

Les NFF sjekkliste for  kampgjennomføring her!

Alternativt kan du klikke på linken nedenfor for å komme til Norges Fotballforbund sin samleside med informasjon:

Vi gleder oss til oppstart - vel møtt til ny sesong i Nesøya IL Fotball!

PÅMELDING JENTER OG KVINNER

PÅMELDING GUTTER OG MENN