Fotballtrener søkes til Nesøya Idrettslag

Nesøya IL Fotball skal styrke sitt trenerteam og søker etter en engasjert hovedtrener og spillerutvikler til heltidsstilling. Søknadsfristen er 20. oktober.

2019-09-27

Nesøya IL Fotball har som visjon å skape varig fotballglede, og vi har for tiden aktive lag fra 6 år opp til U19, samt fire voksen-lag. Vårt arbeid er verdi-drevet, og våre verdier er glede, vennskap, mestring for alle, inkludering og respekt. I dag består fotball-teamet av 2 heltidsansatte og 4-5 timebaserte trenere.
Klubben er sertifisert som NFF Kvalitetsklubb.

Vi ønsker oss en person som kan videreutvikle klubben, klubbens lag og spillere, som har våre verdier i hjertet og som kan bidra til at klubben tar store skritt i riktig retning.

OPPGAVER

• Barne- og ungdomsfotballansvarlig
• Spillerutvikler Talent Nesøya Fotball og Camp Nesøya Fotball
• Hovedtrener G13 og G16
• Jobbe i team med planlegging og gjennomføring av alle fotballskoler, fotballcamper, Nesøya Sommercup o.l.

STILLINGEN

Stillingen er en heltidsstilling med 37,5 timer per uke.
Stillingen er fastlønnet, med lønn etter klubbens lønnsmodell.
Arbeidstid vil hovedsakelig være ettermiddager, kvelder og enkelte helger.
Ønsket tiltredelse januar 2020.
Kontraktslengde 2 år med mulighet for forlengelse.

PERSONLIGE EGENSKAPER

Utvikling og ledelse
Fremstå som en rollemodell for spillere, andre trenere og foreldre. Fremstå med integritet på feltet og etterleve våre verdier. Ambisjon om å bidra til å videreutvikle seg, spillere, lag og klubben.

Struktur og system
Evne å jobbe strukturert og systematisk i hht klubbens planer. Organisere aktiviteter på en effektiv og inkluderende måte.

Selvstendig
Evne å jobbe selvstendig innenfor gitte rammer.

Sosiale evner
Like å jobbe med barn og ungdom, evne å motivere og engasjere

KOMPETANSEKRAV

Erfaring fra barne- og ungdomsfotball
NFF Grasrottreneren / UEFA C-lisens er et minimumskrav

NESØYA IL TILBYR

• Et hyggelig miljø med engasjerte kollegaer og godt strukturert barne- og ungdomsutvikling
• Trenerveiledning, trenerforum, kurs og videreutdanning
• Et flott og moderne fleridretts-anlegg
• Lønn etter klubbens lønnsmodell
• Arbeidsplass: Nesøya Idrettsplass, Ridder Flemmings vei 41, 1397 Nesøya
• Arbeidstid: Ettermiddager og kvelder fra ca. kl. 1400, i tillegg til enkelte helger.

Søknad som inneholder informasjon om deg og din erfaring og din motivasjon for å søke, sendes post@nesoyail.no innen 20. oktober 2019.
Spørsmål om stillingen kan rettes til post@nesoyail.no eller Erling Ola Fykse, Sportslig leder Nesøya IL Fotball på telefon 975 47 047.

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Nesøya Idrettslag er et fleridrettslag med fotball, tennis, håndball, friidrett, allidrett, seilsport, innebandy og ishockey. Vi har ca. 1300 medlemmer og holder til på Nesøya Idrettsanlegg med moderne fasiliteter som kunstgressbane med undervarme, kunstgressbane 7´er, friidrettsanlegg, tennishall og tre utebaner, ballbinge og Tufte-park. Vi har en fast stab på ca 10 personer, i tillegg til timebetalte trenere, som jobber fra 20 til 100% og felles kontorfasiliteter i klubbhuset.

Nesøya ligger sentralt plassert langs E18 ca. 11 km vest for Oslo og har rundt 4 400 innbyggere, barneskole med flerbrukshall, 3 barnehager, butikk, deli og frisør. På Nesøya er vi tett på sjø og strand, skog og turmuligheter, og ikke langt fra verken byen eller marka. Idrettslaget er et sportslig og sosialt samlingspunkt på Nesøya som bidrar til et godt miljø, tilhørighet og lokal identitet.

Velkommen til Nesøya Idrettslag!