Lederskifte på årsmøtet onsdag kveld

På årsmøtet på klubbhuset onsdag kveld, ble Johnny Duedahl takket av som leder, etter 12 år i styreverv, de siste syv år som øverste leder. Nesøya Idrettslag valgte samtidig inn sin nye leder, Peder Staubo. Vi sier tusen takk, velkommen, og lykke til!

2022-03-17

Johnny tok over som leder et idrettslag som var på vei inn i en driftsfase, etter fullføring av tennishuset og uteområder for tennis. Etter mange år med investeringer og utbygging, var dette en fase hvor klubben skulle forvalte investeringene og etablere stabil og effektiv drift. Viktige oppgaver i denne tiden har vært å sikre og øke inntekter, sikre finansiering gjennom offentlige støtteordninger og betjening av lån. Johnny har et varmt hjerte for klubben og for Nesøya, og har, i tillegg til det administrative og økonomiske, vært genuint opptatt av barna og ønsket om å bidra til et godt oppvekstmiljøet på øy vår. Nesøya Idrettslag er takknemlig for ditt store bidrag i form av kunnskap og nedlagte timer!

Samtidig takker også Christian Ødegård, Tore Moger og Magnus Wrahme av som medlemmer av styret. Heidi Bendoni gikk ut av styret i høst, grunnet flytting.Tusen takk for innsatsen!

Samtidig er det en glede å ønske Peder Staubo velkommen som arvtaker! Peder har lang fartstid som leder av seilgruppen, hvor han ble valgt inn i 2018. Med seg i det nye styret har han Johanna Agebrink som nestleder, Hans-Henrik Seierstad som økonomiansvarlig og Espen Andersen som styremeldem. Vi ønsker Peder hjertelig  velkommen som øverste leder og gleder oss til samarbeidet!

Årsmøtet banket også igjennom årsberetning og regnskap for 2021, budsjett for 2022, medlemskontingent for 2023 og revidert lov. Av innmeldte saker besluttet årsmøtet å støtte utskiftning av kunstgressdekket sommeren 2022 og etablering av aktivitetspark på idrettsanlegget sommeren 2023. Protokollen fra årsmøtet vil bli publisert så snart den er klar.