Innsatsprisen til Torunn Breilid

Denne uken ble Nesøya Idrettslags innsatspris tildelt Torunn Breilid, for sitt solide bidrag i Nesøya Idrettslag gjennom mange år, som styremedlem, informasjonsansvarlig, administrativ leder og daglig leder. Styret synes tidspunktet for en tildeling er perfekt, nå som idretten åpner opp igjen, etter at klubben har blitt loset trygt igjennom pandemien under Torunns ledelse.

2021-09-30
NIL
Norge åpner opp for fullt igjen og det er også vi i Nesøya Idrettslag veldig glade for. De siste 18 månedene har vært krevende for oss alle, og kanskje litt ekstra krevende når man skal drive et idrettslag. Da er det godt å vite at man har dyktige og dedikerte ansatte som har et hjerte for klubben og et hjerte for alle som er involvert nettopp vår klubb. Det har Torunn Breilid!

Torunn har vært en sentral person for oss gjennom flere år. Hun har hele tiden vært opptatt av å få med alle, hun har vært tydelig og flink på kommunikasjon, og hun har over lang tid vært med på å bygge opp Nesøya Idrettslag som den flotte klubben det er. Alle disse egenskapene har kommet særdeles godt frem gjennom Covid-19 pandemien. Når det «stormet som verst» i 2020, hvor mange kanskje hadde mer enn nok med å tenke på seg selv og sine, så jobbet Torunn iherdig for å ta vare på ikke bare seg selv og sine kjære, men også vår klubb slik at vi kunne fortsette å gi et tilbud til alle våre barn. Det har ikke vært enkelt – spesielt med tanke på hvor mange forskjellige idretter og andre tilbud som vi faktisk organiserer, og som alle hadde ulike krav og behov som måtte håndteres.

Torunn tildeles ikke Innsatsprisen kun for sin innsats gjennom den pågående pandemien, men for den jobben og innsatsen hun har lagt ned for NIL over mange, mange år. Innsatsen i de siste 18 månedene har dog vært med på å forsterke vårt inntrykk av Torunn som en særdeles flott ressurs for vår klubb og vårt lokalmiljø. «Ja men hun er jo ansatt» kan man jo godt si. Og ja – det stemmer. Men det å jobbe i et idrettslag er ingen vanlig jobb – det er en jobb som betyr så mye for hele vårt lokalmiljø, og som krever spesielle egenskaper, og da må man ha et stort hjerte for det man driver med. Det har Torunn – hun har et stort hjerte for NIL.

Tusen takk for flott innsatt gjennom mange år, Torunn. Innsatsprisen fra NIL er vel fortjent!