IDRETTSSTIPEND

Vi minner om at alle kan søke på vårt idretsstipend, som dekker treningsavgift for barn og unge. Vi går inn i ny sesong, og kanskje er det noen som har lyst til å være med, men som ikke har økonomisk anledning? Vi ønsker å inkludere alle, og er avhengig av tips fra trenere, lagledere og foreldre for å fange opp de som trenger det!

2021-09-29

IDRETTSSTIPEND

Nesøya Idrettslag er et idrettslag som skal være åpent for alle, og vi tilbyr et idrettstipend for barn som tildeles familier som ønsker å ha aktive barn som deltar i idretten i lokalmiljøet, men som er forhindret fra å dekke den økonomiske forpliktelsen. Idrettslaget er klar over at treningsavgifter for flere aktive barn kan være tungt å bære for enkelte. Derfor er stipendet opprettet.

Søknad om Idrettstipend sendes NIL ved leder og behandles kun av styreleder og leder. Vi behandler alle søknader raskt, og du vil høre fra oss innen kort tid med informasjon om det praktiske. Vi gjør oppmerksom på at stipendiater må betale medlemskontingenten til klubben, (for tiden kr. 400), og at det kun er treningsavgift/deltakeravgift som det kan søkes stipend på. Det kan også søkes om dekning av nødvendig treningsutstyr for å utøve aktiviteten og deltakelse på cup eller camp.

Informasjon vi trenger:

• Navn på barn
  • Fødselsdato på barn
  • Aktivitet/lag/idrettsgren søknaden gjelder
  • Sesong/periode søknaden gjelder
  • Navn på foresatt
  • Epostadresse til foresatt
  • Telefonnummer til foresatt

Velkommen til å søke! Søknaden må ikke begrunnes og det er lav terskel for tildeling av stipend.

SØKNAD SENDES TIL POST@NESOYAIL.NO!