Nytt bookingsystem i Nesøya IL Tennis

Fra og med 1. februar vil all banebooking på Nesøya IL Tennis, både inne og ute, bli gjort via MATCHi, som er et vesentlig bedre og mer brukervennlig bookingsystem.

2018-01-15

Hva trenger du som medlem av NIL Tennis/bruker av Senserio å gjøre?

a)   Nåværende bruker av Senserio:

Du har mottatt en aktiveringslenke till din mailadresse som er regisrert i Senserio (hvis du ikke mottar mailen, sjekk ”spam”/”søppelpost.) Når du klikker på lenken kommer du til registrering og her velger du å lage en ny konto.

b)   Ikke tidligere bruker av Senserio:

Gå inn og registrer deg direkte via MATCHi via denne lenken; https://www.matchi.se/facilities/NesøyaIL

Du har tilgang til Matchi via pc/smartphone/nettbrett. For deg med konto i Matchi finnes det også en app på App Store for å søke på ledige tider. (Den krever at du har et login med kortinformasjon lagret på Matchi for betaling.)

Direktelink til vår nye bookingssite: http://www.matchi.se/facilities/

Vi får nå en mer moderne løsning med mulighet til matching (finne spillepartnere på samme nivå), banebestilling fra mobilen samt flere nye funksjoner. Etter hvert får vi også egen pinkode til hallen. Med samme innlogging kan du bestille timer på mange tennis- og padel-klubber i Norge og Sverige som bruker Matchi og se ledige timer på alle klubber.

Betaling av timer i Matchi

Du kan bestille og betale med kort direkte online. MATCHi støtter sikre betalinger der du kan velge å legge inn kortinformasjon for å slippe å taste inn kortnummer mer enn en gang. Du kan også betale for strøtimer med eventuelle tillgodetimer om du har avbestilt timer som så er bestilt av andre (ligger som ett gavekort i MATCHi).

Bookingregler: Banebestilling kan gjøres maks 1 måned frem i tid. Merk at vi har klippekort med henholdsvis  5, 10 og 20 timer med rimeligere timepris. NB! Har du klippekort, ta kontakt med tennis@nesoyail.no slik at vi får overført resterende klipp.

Nyhet - Din faste time eller strøtime kan bookes av andre

Husk å avbestille timen din online dersom du ikke kan benytte deg av den. Det gir flere medlemmer og tennisspillere i nærområdet muligheten til spill på kveldstid. Du får også tilgodetimer tilsvarede verdien på timen din dersom timen blir utleid til andre. Jo tidligere du avbestiller – jo større sjanse for at den blir utleid til andre.

Andre spørsmål og svar: http://matchi.se/home/faq

Medlemskap i Nesøya IL Tennis

Vi i NIL Tennis arbeider kontinuerlig for å bedre kvaliteten og tilbudet. Alle som har betalt medlemskap i Nesøya IL Tennis vil bli satt som medlem i Matchi og kan booke til medlemspriser.

Medlemskap i Nesøya IL Tennis betales på www.nesoyail.no på medlemssiden, men kan også betales i Matchi. Alle som var medlemmer i 2017 eller går på tenniskurs vinter/vår 2018 vil automatisk bli lagt til i medlemskapsgruppe.

Alle medlemmer fra 18 år og eldre vil motta egen kortnøkkel eller kode til tennishuset ved utebanene for bruk av dette. Separat informasjon om dette kommer når Tennishuset er helt ferdigstilt og alle fasiliteter er på plass. Vi tror dette blir til våren i forbindelse med at utebanene åpner.

Grunnen til skifte av bookingsystem er at vårt gamle system Senserio opphører å eksistere, men frem til og med 31. januar må du fortsatt bestille baner i gammelt system.

Mer informasjon om medlemskap og priser finner du på www.nesoyail.no/tennis

Om du lurer på noe, ta kontakt med administrasjonen tennis@nesoyail.no

Nesøya IL Tennis