Bli med på å utvikle klubben vår!

Styret i Nesøya Fotball inviterte 40 engasjerte trenere, lagleder og andre fra alle alderstrinn og begge kjønn til en strategisamling den 22. november.

2017-12-17

Målet med strategisamlingen var å samle seg rundt et felles verdigrunnlag for klubben som vil bli første del i Sportsplanen for NIL Fotball.

Etter mye engasjement og gode diskusjoner kom vi frem til at Nesøya fotball står for disse verdiene:

Inkludering

Vi skal inkludere alle i fellesskapet, uavhengig av kjønn, etnisitet, alder og nivå. Vi skal ikke gjøre en urettferdig forskjell på enkeltindividet.

Mestring for alle

Mestring for alle betyr at vi skal utfordres på det nivået vi er på. Vi skal alle være den beste utgaven av oss selv, samtidig som vi vet at mestring gir trygghet og gode sosiale rammer.

Respekt

Grunnleggende for alle beslutninger og oppførsel mot alle andre i klubben. Respekt i alle ledd, det betyr foreldre, trenere, dommere, medspillere, motspillere og klubben.

Vennskap

Vennskap på mer en kun fotballbanen. Vi skal være trygge på hverandre, og være sosiale med de rundt oss.

Glede

Vi skal vise glede, og det skal være gøy å holde på med fotballen.

Vi skal i løpet av to samlinger i januar/februar utdype og konkretisere hva disse verdivalgene innebærer for oss. Det første møtet vil omhandle barnefotball og det andre møtet vil omhandle ungdomsfotball. Alle relevante trenere og lagledere fra alle alderstrinn og begge kjønn inviteres til disse samlingen.

Tusen takk til alle som bidro til engasjement og gode diskusjoner.

Mvh

Styret i NIL Fotball