Medlemskap

Medlemskap Nesøya IL

Alle som går på organisert trening i Nesøya IL må ha medlemskap. Et medlemskap i NIL koster kr. 400,- per år pr person. Vi har ikke familiemedlemskap. Medlemskapet må betales uavhengig av når på året du starter en aktivitet.

INNMELDING I NESØYA IDRETTSLAG

Hvis du ikke er medlem i Nesøya Idrettslag, kan du melde deg inn via medlemsmodulen til venstre på denne siden.

Velg "Bli medlem", registrer personinfo og betal.

Mer informasjon om hvordan du betaler medlemskontingent, og hvilke fordeler du har som medlem i NIL, finner du her!

Nesøya IL Tennis

Medlemskap i Nesøya IL Tennis kan kjøpes  etter du har registrert deg i bookingssytemet Matchi eller det blir lagt til medlemsprofilen din når du deltar på organisert trening.

Man trenger ikke medlemskap i Nesøya IL Tennis for å booke baner til spill i Matchi , men man må da betale ikke medlemspris på innebaner og utebaner.

Det tilbys et eget medlemskap i Nesøya IL Tennis.

Alle som går på organisert trening på  tennis må være medlem i Nesøya IL Tennis. I tillegg kreves medlemskap i Nesøya IL.

Man kan gå ett kurs i regi av NIL Tennis før man må betale medlemskap.  Det er halv pris på tennis  medlemskap fra

15. august

Man trenger ikke medlemskap i Nesøya IL Tennis ved deltagelse på Camp Nesøya, helgekurs og andre enkeltkurs.

Medlemskapet i Nesøya IL Tennis har mange fordeler

• Deltakelse på treninger og arrangementer i regi av Nesøya IL Tennis
  • Redusert pris på baneleie inne
  • Fri bruk av utebaner i sommerhalvåret