Torunn 2017-08-21 15:49:43

Medlemsinfo

Her finner du nyttig info for foreldre og spillere i Nesøya IL Tennis

For å bli medlem i Nesøya IL Tennis kan du etter å ha registrert deg i bookingssytemet Matchi kjøpe medlemskap der. Ellers når du er medlem i NIL vil alle medlemskap ligge under Tennis på medlemssiden din.

Foreldremøter

Det blir arrangert foreldremøte for Camp Neøya Tennis og Tennisskolen hvert halvår.

Hva skal til for å bli god i tennis

Torunn 2018-11-27 13:58:50

NTF Spillerguiden

Norges tennisforbund har nå lansert et nyttig verktøy på sine nettsider tennis.no. Spillerguiden er et oppslagsverk for spillere og deres foreldre, med beskrivelse av spiller, treners og foreldres oppgaver for de ulike alderstrinn. Spillerguiden gir en oversiktlig og konkret veiledning for taktisk, teknisk, fysisk og mentalt mestringsnivå for de ulike aldersgrupper.

Spillerguiden finner du på tennis.no her!

Det anbefales å lese "Om guiden", tennisforbundets grunntanker om spillerutvikling, i tillegg til å klikke deg nedover og gjøre deg kjent med beskrivelsene og abefalingene for trening som gjelder din/ditt barns aldersgruppe.

Screen%20Shot%202018-11-27%20at%2013.48.08.png