Veterantennis

Vi har en aktiv veterangruppe som spiller på onsdager og torsdager.

Tennistreffen onsdager kl. 10.00 – 12.00 og tennissparring torsdager 10.00-11.00

Vi ønsker alle velkommen til tennistreffen for veteraner på onsdager! Dette er en fast gruppe veteraner som møtes på Nesøya til hyggelig tennistrening, men vi har også plass til flere!

Treningen går gjennom hele året, fordelt på to semestere: 1. og 2. halvår. Treningen følger skoleruten, og har fri på skolens ferie- og fridager.
Medlemmer i NIL Tennis betaler kr. 2000,- denne terminen for onsdagstreningen og 500,- for veteransparring.

Drop-in onsdager

For dere som ikke kan spille fast på onsdag, tilbyr vi nå mulighet for drop-in. Vi ønsker dog at dere spiller fast og støtter klubben ved å være medlem!
Drop-in på onsdager koster kr. 200,- pr. gang og kan vippses til Nesøya Il Tennis 39790

Drop-in torsdager kl. 10.00 – 11.00

Drop-in på torsdager har fast pris per semester.
Dette koster kr. 500,- for tennismedlemmer og 1000,- for ikke-medlemmer.

Vi vil gjøre oppmerksom på at alle som deltar i den organiserte treningen være medlem av klubben (kr. 400,- per år).

Ta kontakt med Mario Kosaric på epost  Mario@nesoyail.no  eller tennis@nesoyail.no ved spørsmål om påmelding eller om Veterantennis.