Torunn 2017-08-17 14:54:05

Treningstilbud Nesøya IL Tennis

Velkommen til trening og tennisspill hos Nesøya IL Tennis!

Nesøya er en forholdvis ny klubb og vi jobber stadig med å forbedre vårt tilbud på alle områder. Vi har et anlegg  med 3 innebaner, 3 utebaner og et klubbhus. Her har vi en minitennisbane, og det blir også en ballvegg.

Vi har et helhetlig tilbud til alle aldersgrupper og har en rød tråd i treningstilbudet, som går fra Tennismoro fra 3 år og opp til Veterantrening. Tennis er en idrett du kan ta med deg hele livet og derfor en glimrende aktivitet for alle aldersgrupper. «Tennis for life» er et velkjent begrep ute i verden, og også noe som nordmenn har oppdaget. Det er bevist at de som spiller tennis el. racketsport lever lenger!

Her på Nesøya kan du ha barna dine i et seriøst og solid opplegg. Vi har topp utdannede trenere. Vi er samarbeidsklubb i Team Tennisskolen, som er et tilpasset turneringstilbud for alle barn som starter med tennis. Opplegget er forankret i NTF og vi har turneringer for barna hver måned. Barna kan starte med turneringer med en gang de begynner på tennis da disse turneringene er organisert etter nivå, med riktige tilpassede baner, racketer og baller. Turneringene er meget velorganiserte og har pr. i dag 8000 barn i Norge som spiller i dette populære systemet.

Vi har troen på at når mange spiller tennis sammen, har vi det mere gøy! Derfor er bredden viktig for klubben. Vi vil ha mange medlemmer og topp engasjement på alle nivåer.

Du kan lese mer om hver enkelt treningstilbud i menyen til venstre.

• Tennismoro 3-5 år
  • CAMP Nesøya 6-11 år (1.-5. trinn)
  • Tennisskole for barn, junior og voksne - fra 6 år
  • Konkurransegruppe junior - fra 10 år
  • Voksentrening
  • Lagspill Damer
  • Damedrill
  • Lagspill Herrer
  • Veteranspill
  • Privattimer

Påmedlinger finner du i aktivitetslisten nederst på denne siden, eller send en epost til tennis@nesoyail.no.

Vårt tilbud følger skoleruten i Asker Kommune, med ferie- og fridager.

Ved påmelding samtykkes i at NIL kan benytte bilder og filmer fra kurs og arrangementer til informasjonsformål. For reservasjon, send en epost til post@nesoyail.no

Har du spørsmål, kontakt tennis@nesoyail.no  eller hovedtrener mario@nesoyail.no