NYHET - VI UTVIDER TILBUDET PÅ CAMP NESØYA!

Vårt etter-skoletidstilbud CAMP Nesøya, som vi lanserte høsten 2018, har vært en suksess. Foreldre og barn på Nesøya har satt pris på fleksibiliteten med å sette sammen antall dager og valg av idrett etter eget ønske. Nå gjør vi det enda bedre!

2020-01-22

Nå kan deltakere velge fotball fire dager i uken, tennis fire dager i uken eller en kombinasjon av fotball og tennis. CAMP Nesøya har åpent fire dager i uken, mandag til torsdag.

Barna blir hentet med mini-buss på skolen og fraktet til Nesøya Idrettspark, hvor de blir ønsket velkommen av vårt erfarne personale på klubbhuset. Her venter et godt ettermiddagsmåltid, vi veksler mellom varme og kalde retter, og måltidene er populære. Det første vi hører når barna kommer inn døren er forventningsfult "Hva skal vi spise i dag?"

I løpet av ettermiddagen har barna en treningsøkt på 1,5 timer, ledet av vår erfarne trenerstab. De ansatte på klubbhuset overser frilek og lekselesing frem til barna blir hentet/går hjem innen kl. 1700.

Det utvidede tilbudet gjelder fra sesong 2 i 2020 som går fra 14. april (første dag etter påskeferien) til og med 19. juni (siste skoledag før sommerferien).

Du som allerede har barn på Camp Nesøya:

Hvis vi ikke hører noe fra deg, så fortsetter barnet ditt på det det allerede er påmeldt på. Man er deltaker på CAMP Nesøya til vi mottar en skriftlig påmelding.

Hvis du ønsker å gjøre endringer på dager, utvide antall dager eller bytte mellom fotball og tennis, send en epost til campnesoya@nesoyail.no.

Du som har barn som ønsker å begynne på CAMP Nesøya:

Påmelding og betaling via aktivitetslisten til høyre. CAMP Nesøya er åpen for 1.-5. trinn.

Hvis du har spørsmål, ta kontakt med Marie på telefon 950 57 919 eller Katja på telefon 918 18 346. Du kan også sende en epost til campnesoya@nesoyail.no

Husk at skolen har oppsigelsestid på SFO. Hvis du ønsker å bytte, er det mest lønnsomt å melde seg på før 1. februar.

LES MER OG MELD DEG PÅ CAMP NESØYA FRA 14. APRIL HER!