Torunn 2015-11-14 19:20:28

Innebandy

Nesøya IL Innebandy tilbyr trening i Nesøya Idrettshall fra september til april.

Vi har for tiden ett damelag og ett herrelag, begge spiller i veteranserien.

Finn ditt lag og treningstid under treningstider!

PÅMELDING

Meld deg på og betal her!

Du må være medlem av Nesøya Idrettslag for å delta på trening. Medlemskap koster kr. 400 per kalenderår.

Meld deg inn i Nesøya Idrettslag i medlemsmodulen som du finner til venstre på nettsidene (trykk på "tre streker" på PC eller "hode" på Ipad/telefon).

Vi gjør oppmerksom på nye rutiner i forbindelse med smittevernregler:

• 1-metersregelen gjelder utenom banen
  • Alle som møter på trening skal ha registrert seg og betalt på forhånd. Klubben er pålagt å registrere alle som deltar på våre aktiviteter med navn og kontaktinfo, i tilfelle smittesporing. Det vil bli opprop på alle treninger.
  • Hvis du ønsker å prøvespille, skal også dette avtales på forhånd, ved å sende en epost til leder for damelaget Monica Solheim eller leder for herrelaget Christoffer Viig.

Påmelding er bindende. Dersom man ønsker å trekke seg fra en aktivitet er dette naturligvis i orden, men kostnaden avkortes eller refunderes ikke. Untak er langvarig sykdom eller skade ihht legeerklæring.

Ved påmelding samtykkes i at NIL kan benytte bilder og filmer fra treninger, kamper og arrangementer til informasjonsformål. For reservasjon, send en epost til post@nesoyail.no.

Velkommen til innebandytrening!