Slik betaler du for hele familien

Det er nå tid for betaling av årets medlemskontingent og treningsavgifter for vintertrening. Familieinnlogging fungerer anderledes på våre nye websider enn det vi er vant til fra de gamle. Her får du oppskriften!

2016-01-22

Prinsippene

Du kan samle alle familiemedlemmer under en administrasjonskonto

Du kan se alle familiens aktiviteter på èn innlogging, du hopper mellom familiemedlemmer i listen under "Logg inn som familie"

Du kan betale samlet for ett og ett familiemedlem

Slik gjør du

1. Logg inn på dine sider (hvis de er skjult, trykk på strekene øverst i venstre hjørne)

2, Sjekk at du har alle familiemedlemmer samlet (Logg inn som familie, her kommer listen opp. Hvis du ikke har alle her, se veiledning nedenfor)

3. Registrer betalingskort på hvert av familiemedlemmene (Innstillinger - Betalingsinnstillinger - Betalingskort - Legg til betalingskort)*

4. Gå inn på hvert av familiemedlemmene og klikk på Betal. Betalingen gjennomføres, og du mottar en automatisk betalingsbekreftelse per epost

Familietilhørighet

Familetilhørighet er overført fra det gamle systemet. Hvis du mangler familiemedlemmer, eller har meldt inn nye, kan du hente dem inn slik:

1. Stå på din profil og gå til Innstillinger - Min familie - Legg til... og søk opp ønsket medlem

2. Merk at det må være et allerede registrert medlem, og at du må kjenne brukernavn og passord

3. Hvis du har glemt brukernavn og/eller passord, klikk Glemt brukernavn/passord. Alle medlemmer registrert på den oppgitte epostadresse blir sendt. Derfor er det viktig at du har riktig epostadresser registrert.

* For hver registrering av betalingskort trekkes kortet for kr. 1,-. Du kan registrere flere kort per medlem)

Står du fast? Vi vil gjerne hjelpe deg! Kontakt oss på post@nesoyail.no (Torunn) eller katja@nesoyail.no

Weben er ny for oss alle, og vi registrerer mangler og retter opp innkjøringsfeil løpende. Ditt problem kan være til hjelp for oss!