Eksklusive handledager hos Intersport Sandvika Storsenter!

Torsdag 5. til lørdag 7. mai kan du handle hos Intersport Sandvika Storsenter med ekstra medlemsrabatter! Du får 25% på alle ordinære varer*, inklusiv Nesøya ILs klubbkolleksjon. I tillegg får du gratis logo og initialer på klubbkolleksjonen! Husk å laste ned medlemsappen for å oppnå rabattene.

2022-05-03

Vår samarbeidsbutikk, Intersport Sandvika Storsenter, inviterer alle medlemmer i Nesøya Idrettslag til eksklusive handledager fra torsdag 5. mai til lørdag 7. mai.

25% RABATT PÅ ALLE ORDINÆRE VARER*

25% RABATT PÅ NESØYA IL´S KLUBBKOLLEKSJON

GRATIS TRYKK AV KLUBBLOGO OG INITIALER

* Rabatten gjelder ikke på allerede nedsatte varer, sykler, elektronikk og gavekort. Medlemsrabatt på sykler er 10% på ordinær pris.

For å oppnå rabatten, må du ha betalt medlemskap i 2022 og lastet ned Intersport-appen. Strekkoden i appen fremvises i kassen ved betaling.

Les mer om klubbkolleksjonen og medlemsappen som gir deg rabatter her!

Har du betalt medlemskap 2022 og ikke mottatt info om medlemsappen? Send en epost til post@nesoyail.no.