Nyheter

Asker kommune besluttet i ettermiddag rødt nivå og hjemmeundervisning på alle skoler fra og med 16. desember til og med 21. desember, dvs alle dager frem til jul.
Bakgrunnen er å redusere kontakt mellom barn og unge for å dempe den store økningen i smittetilfeller som vi nå opplever. Vi som idrettslag følger opp dette vedtaket ved å stenge alle organisert aktivitet fra og med i morgen og ut året.

15.12.2021
- Torunn

Nasjonale myndigheter og Asker kommune har denne uken kommet med endrede regler som gjelder fra onsdag 15. og torsdag 16. desember. Les her hva dette betyr for våre aktiviteter!

15.12.2021
- Torunn

Vi lanserer samarbeidet med Intersport Sandvika Storsenter med KLUBBDAGER i butikk! Med oppstart torsdag 2. september, får alle medlemmer i Nesøya Idrettslag 20% RABATT på hele butikken!

30.08.2021
- Torunn

Kolonial.no har byttet navn til Oda.com - vår samarbeidsavtale gjelder fortsatt! Avtalen gir deg som kunde prisavslag på dine hjembestillinger. I avtalen ligger et verveprogram, jo flere vi verver til Oda, jo større rabatter får klubben på sine innkjøp. Husk å registrere deg med vervekoden NesoyaIL!

07.05.2021
- Torunn

Velkommen til ordinært årsmøte i Nesøya Idrettslag 2020! Agenda for årsmøtet onsdag 14. april kl. 1900 er nå klar, se våre årsmøtesider!. Årsmøtet avholdes på Teams, husk å melde deg på!

08.04.2021