Nyheter

Vi har gleden av å presentere vår nye Nesøya IL-bekledning! Kollekjsonen er nå klar til å kjøpes hos Intersport Sandvika og i Intersport-appen.

01.04.2022
- Torunn

Torsdag 5. til lørdag 7. mai kan du handle hos Intersport Sandvika Storsenter med ekstra medlemsrabatter! Du får 25% på alle ordinære varer*, inklusiv Nesøya ILs klubbkolleksjon. I tillegg får du gratis logo og initialer på klubbkolleksjonen! Husk å laste ned medlemsappen for å oppnå rabattene.

03.05.2022
- Torunn

Velkommen til Nesøya Rundt 1. mai - vårt tradisjonsrike familiearrangement er tilbake etter 2 år med pandemi-pause!! Vi gleder oss til å se alle samlet igjen for hyggelig gåtur på øya, poster med morsomme oppgaver, åpen kiosk, fullt trøkk på idrettsanlegget og ikke minst våre fantastiske premier!

08.04.2022
- Torunn

Etter årsmøtet sist uke kan vi ønske velkommen til mange nye krefter som skal tilby gode idrettsaktiviteter til barn, ungdom og voksne på øya vår. Vi er takknemlige for at dere bidrar til å skape et aktivt og positivt oppvekstmiljø på Nesøya!

25.03.2022
- Torunn

Vi ønsker det aller beste for julen til våre medlemmer, frivillige, samarbeidsparnere, venner og ansatte! I julen ønsker anlegget velkommen til egenaktivitet, tennishallen er åpen for time-reservasjon og lyset står på på fotballbanen ettermiddag og kveld gjennom julen, takket være innsamlede midler fra våre medlemmer. Ha en god julehøytid og et godt nytt år - vi ser frem til nye aktiviteter sammen i 2022!

23.12.2021