Ny forhandleravtale på plass med Intersport

Siden G-MAX opphørte i januar, har vi jobbet med å få på plass en ny forhandleravtale. Vi kan nå gledelig presentere INTERSPORT som ny samarbeidspartner og INTERSPORT Sandvika Storsenter som vår nye klubbutikk! Avtalen innebærer innkjøpsavtale, rabatter for klubbinnkjøp og medlemsrabatter.

2021-08-11

MEDLEMSRABATTER

Alle medlemmer med betalt medlemskap i 2021 får følgende rabatter:

20% på klubbkolleksjon ved bestilling via medlemsapp

15% på ordinære priser på varer hos Intersport Sandvika Storsenter*

10% på skipakker og sykkel

Du oppnår rabatt i butikk ved å fremvise din medlemsapp. Som medlem vil du få tilsendt link for nedlastning av appen og du kan starte å handle med rabatt med en gang.

KLUBBKOLLEKSJON

Klubbkolleksjonen består denne høsten av navy blue treningstrøye, shorts, treningsgenser og treningsbukse, i tillegg til hvite strømper.

Klubbkolleksjonen til Nesøya Idrettslag bestilles via medlemsappen. Klærne er bestilt fra Adidas i Tyskland, og vil være klare for våre medlemmer i begynnelsen av september. Ved bestilling via app, får du bekledningen ferdig påtrykket logo og eventuelt ønskede initialer. Leveringstid er 2-3 dager. Intersport vil ha kolleksjonen med alle størrelser for prøve i butikk, men har ikke eget trykkeri.

MEDLEMSUKE HOS INTERSPORT

Uke 35 lanserer vi samarbeidet vårt med en medlemsuke hos Intersport Sandvika Storsenter. Denne uken vil butikken ha ekstra gode rabatter for Nesøya ILs medlemmer. Følg med, mer informasjon kommer!

Er du ikke medlem?

Bli medlem ved å melde deg inn i medlemsmodulen til venstre på siden. Medlemskap koster kr 400 per år.

*Medlemsrabatt kan ikke kombineres med andre rabatter. Rabatt gjelder ikke på

• Tilbud/salgsvarer – allerede nedsatte/rabatterte varer, pakkeløsninger og spesielt markedstilpassede priser
  • Trenings-, pulsklokker og våpen
  • Gavekort/verdikort