Få rabatter på Oda.com - støtt Nesøya Idrettslag!

Kolonial.no har byttet navn til Oda.com - vår samarbeidsavtale gjelder fortsatt! Avtalen gir deg som kunde prisavslag på dine hjembestillinger. I avtalen ligger et verveprogram, jo flere vi verver til Oda, jo større rabatter får klubben på sine innkjøp. Husk å registrere deg med vervekoden NesoyaIL!

2021-05-07

Avtalen innebærer at Nesøya Idrettslag nå kan gjøre sine innkjøp via Oda til Camp Nesøya, kiosken og arrangementer. Vi har ikke bundet oss til alle innkjøp, så vi vil fremdeles støtte vår lokale samarbeidspartner Kiwi.

I avtalen ligger et verveprogram, jo flere vi verver til å handle hos Oda, jo større rabatter til NIL.

HVEM KAN FÅ RABATT?

• Rabatten gjelder for nyregistreringer (hvis du allerede er kunde, kan du registrere deg med en annen epostadresse, og oppnå rabatt)
  • Alle kan benytte seg av tilbudet, del gjerne rabattkoden med venner, bekjente, familie i fjern og nær

SLIK GJØR DU:

1. Gå inn på oda.com
  2. Lag konto - oransje knapp øvers til høyre
  3. Fyll inn kontaktinfo og trykk på lenken "Jeg har en invitasjonskode"
  4. Fyll inn koden NesoyaIL og du er i gang

Når du handler, mottar du dine vervefordeler. Rabatten gjelder for deg i 7 dager etter registrering.

DINE FORDELER

• Kr. 300 i rabatt/gavekort med koden NesoyaIL. Rabatten slår automatisk ut i handlekurven din når du handler for over kr. 900. Du kan handle for kr. 900 og betale kr 600!
  • Hjemlevering alle dager - nye kunder får 3 måneder gratis levering (kjøp over kr. 600)
  • Som medlem kan du også dele koden videre og verve familie, venner og bekjente. Alle som benytter koden får benytte rabatten/gavekortet på kr 300 og alle disse kjøpene gir kick-back til NIL

NIL SINE FORDELER

• Nesøya Idrettslag får kr. 300 i gavekort for hver av de 23 første kundene som benytter koden NesoyaIL og handler for over kr. 900
  • For kunde nr 10 får Nesøya Idrettslag kr. 1000 i gavekort
  • For kunde nr 25 får Nesøya Idrettslag kr. 2500 i gavekort , deretter  kr. 2500 for hver 25. kunde
  • En grunnrabatt for alle innkjøp hos kolonial.no
  • Kampanjer og tilbud ut over grunnrabatt, bl a. kvantumsrabatter
  • Fri frakt på bestillinger
  • Alle innkjøp levert på døren til ønsket tid
  • Gode betalingsbetingelser
  • Egne prisavtaler for store innkjøp ved arrangementer
  • Mulighet for retur av varer som ikke blir benyttet etter større arrangementer

HVEM ER KOLONIAL?

Oda ble startet i 2013 av 10 gründere med et mål om å gjøre hverdagen enklere for folk. Med en revolusjonerende teknologi og verdikjede er vi allerede godt på vei. Vi er en teknologi- og logistikkbedrift som leverer til privatpersoner og bedrifter på Østlandet.

Vi har et utvalg som et supermarked, med priser som i lavprisbutikkene. Vi har vårt eget bakeri og samarbeider med store og små merkevarer. Du finner også hundrevis av skreddersydde oppskrifter og middagstips.

BENYTT DEG AV TILBUDET NÅ!