VÅRE AKTIVITETER NÅ!

16. mars stengte Viken ned alle idrettsaktiviteter frem til 11. april. Reglene gir noen unntak, og siste uke før påske holder vi Camp Nesøya åpen (med redusert åpningstid) og vi tilbyr fotballtrening og tennistrening utendørs for barneskolekullene.

2021-03-19

Dette gjelder for Nesøya Idrettslag i uken før påske:

CAMP NESØYA

Fra mandag 22. mars settes Nesøya skole på rødt nivå. Vi går derfor fra forsterket gult nivå til de reglene som gjledre for barneskoler og SFO på rødt nivå.

Vi forsterker vår bemanning og har en ansatt som organiserer transporten fra Nesøya skole. Barna får mat i sine kohorter på klubbhuset, og vi starter treningen i grupper litt tidligere enn normalt. Vi åpner opp utebanene for tennis, og treningene for fotball og tennis gjennomføres i grupper på under 10 og vi legger opp til øvelser som holder to meter avstand. Camp Nesøya stenger i denne perioden med rødt nivå kl. 1500. Hvis det er noen barn som har behov for tilrettelegging etter kl. 1500, gi beskjed så kan vi organisere dette. Vi oppfordrer alle barn som har gjort sykkelen vårklar, til å sykle til og fra.

FOTBALLTRENING 2015 - 2008

Vi kjører fotballtrening for alle barneskolekullene, eldste kull barnehage samt Talent Nesøya, med grupper på maks 10 og med 2 meters avstand. Husk at alle andre enn barna som trener skal benytte munnbind og holde avstand både på og utenfor banen!

TENNISTRENING TENNISSKOLEN

Vi forhåndsåpner utebanene i helgen for å kunne gi et tilbud også på tennis! Tennisskolen kan derfor ha treninger uken før påske for alle på barneskolekullene, med grupper på maks 10 og med 2 meters avstand. Husk at alle andre enn barna som trener skal benytte munnbind og holde avstand både på og utenfor banen!

AKTIVITETER FOR UNGDOMSSKOLETRINNENE OG VIDEREGÅEDE SKOLE

På grunn av at Landøya skole og de videregående skolene er på rødt nivå og har hjemmeundersvisning, vil vi ikke ha organisert tilbud for disse kullene før påske.

INNEIDRETTENE

Forskriftene som gjelder for Viken forbyr dessverre alle idrettsaktiviteter inendørs for alle aldre. Gruppene på barneskoletrinnene har anledning til å organisere alternativ trening utendørs med grupper opp til 10 personer hvis alle deltakere holder to meters avstand.

VOKSENIDRETT

Forskriftene som gjelder for Viken forbyr dessverre alle idrettsaktiviteter for voksne over 20 år frem til og med 11. april.

KLUBBHUSET er stengt.