Nesøya IL har ledig stilling som tennistrener

Nesøya IL Tennis søker ny tennistrener fra 1. januar 2022. Treneren skal hovedsakelig jobbe med konkurransegruppen og voksenkurs. Ønsker du å bli en del av teamet vårt, eller kjenner du noen med rette kvalifikasjoner, les her og søk!

2021-11-25

Nesøya IL Tennis søker tennistrener fra 1. januar 2022

Nesøya IL Tennis søker ny tennistrener fra 1.1.2022. NIL Tennis har en fulltegnet og veldrevet tennisskole og skolefritidstilbud, konkurransegruppe, voksenkurs på flere nivåer og et flott anlegg på Nesøya, med 3 inne- og 3 utebaner.

Vi søker nå etter en trener med erfaring med konkurransegrupper for junior og voksentrening.

ROLLER

-       Samarbeid med nåværende trenerteam

-       Ha hovedfokus på konkurransegrupper og voksentennis

-       Utarbeide treningsplan for konkurransegruppen

-       Bidra til å skape et hyggelig treningsmiljø i klubben med et sportslig tilbud av høy kvalitet

PERSONLIGE EGENSKAPER

Utvikling og ledelse

Fremstå som en rollemodell for spillere, andre trenere og foreldre. Fremstå med integritet på banen og etterleve våre verdier. Ambisjon om å bidra til å videreutvikle seg selv, spillere, lag og klubben.

Struktur og system

Evne å jobbe strukturert og systematisk med klubbens planer. Organisere aktiviteter på en effektiv og inkluderende måte.

Selvstendig

Evne å jobbe selvstendig innenfor gitte rammer.

Sosiale evner

Like å jobbe med barn, ungdom og voksne, evne til å motivere og engasjere

KOMPETANSEKRAV

-       Minst Trener 2-utdanning fra Norges Tennis Forbund

-       Relevant trenerutdanning fra utlandet, godkjent av ITF, ATP eller WTA

-       Gjerne med dokumenterte resultater og god erfaring fra tidligere klubber

NESØYA IL TILBYR

-       Et hyggelig miljø med engasjerte kollegaer og godt strukturert barne- og ungdomsutvikling

-       Trenerveiledning, trenerforum, kurs og videreutdanning

-       Et flott og moderne tennisanlegg, med 3 inne- og 3 utebaner

-       Lønn etter klubbens lønnsmodell

-       Arbeidstid etter avtale

-       Arbeidssted Nesøya Idrettsplass, Ridder Flemmings vei 41, 1397 Nesøya

Søknad som inneholder informasjon om deg og din erfaring og din motivasjon for å søke, sendes til vår hovedtrener Mario Kosaric på e-post mario@nesoyail.no snarest og senest innen 17.12.2021.

Spørsmål om stillingen kan rettes til Mario Kosaric, Hovedtrener for Nesøya IL Tennis på  e-post mario@nesoyail.no eller mobil +47 412 84 379. Oppstart er 1. januar 2022.

Nesøya Idrettslag er et fler idrettslag med fotball, tennis, håndball, friidrett, all idrett, seilsport, innebandy og ishockey. Vi har ca. 1300 medlemmer og holder til på Nesøya Idrettsanlegg med moderne fasiliteter som kunstgressbane med undervarme, kunstgressbane 7´er, friidrettsanlegg, tennishall og tre utebaner, ball binge og Tufte-park. Nesøya ligger sentralt plassert langs E18 ca. 11 km vest for Oslo og har rundt 4 500 innbyggere, barneskole med flerbrukshall, 3 barnehager, matbutikk, deli og frisør. På Nesøya er vi tett på sjø og strand, skog og turmuligheter, og ikke langt fra verken byen eller marka. Idrettslaget er et sportslig og sosialt samlingspunkt på Nesøya som bidrar til et godt miljø, tilhørighet og lokal identitet. Velkommen til Nesøya Idrettslag!