Vi søker 2 nye medlemmer til fotballstyret fra 2022!

Vi ønsker å utvide og fornye vårt fotballstyre, og søker nå etter to nye styremedlemmer til å videreutvikle fotballen på Nesøya sammen med oss. Styret har ansvar for å legge retning for det totale fotballtilbudet på Nesøya, i samarbeid med fulltidsansatt sportslig leder og et sterkt trenerteam.

2021-11-03

Nesøya Fotball ble sertifisert NFF Kvalitetsklubb nivå 1 høsten 2019. Vi ble kåret til årets Fair play klubb av Oslo fotballkrets samme år. Målet for Nesøya Fotball er å bli sertifisert Kvalitetsklubb nivå 2 i løpet av 2022. I tillegg planlegges det å bytte kunstgress så snart riktig løsninger er på plass.

STYRETS ROLLER OG OPPGAVER

-       Strategisk retning og ambisjonsnivå for fotballavdelingen

-       Økonomi, herunder budsjett og økonomistyring og rapportering

-       Hensiktsmessig organisering og ansatte

-       Utvikling av klubbens eksisterende og fremtidige anlegg

-       Representere fotballens interesser i møter og organer

-       Klubbhåndbok og sportsplan

-       Avholde jevnlige styremøter for å opprettholde god kontroll og styring

-       Overordnet ansvar for ledelse, spillerutvikling, trenerutvikling og utdanning

-       Tett samarbeid med sportslig leder for planlegging og gjennomføring av alle aktiviteter og tilbud i henhold til klubbens verdier og til riktig kvalitet, kostnad og tid

VI KAN TILBY

-       Et velfungerende styre med bred faglig bakgrunn

-       Stor mulighet for å kunne påvirke utviklingen av fotballtilbudet på Nesøya

-       En veldrevet klubb med godt miljø og flinke folk

-       Den gode følelsen ved å se at arbeidet ditt gir resultater i form av glade barn og yrende liv på idrettsanlegget

VI ØNSKER

Styremedlemmer med variert bakgrunn, både med og uten fotballfaglig interesse

-       Deg som ønsker å bidra til et positivt oppvekstmiljø for barn og unge på Nesøya

-       Deg som er engasjert i et aktivt lokalmiljø

-       Gjerne foreldre med barn i barnehage og småskole

Nye styremedlemmer blir innvalgt på årsmøtet i mars 2022, men kan starte tidligere etter ønske. Spørsmål og interesse kan rettes til styreleder for fotball Christian Ødegård på christian@nesoyail.no /90844710, leder av valgkomiteen Heidi Robertson på robertson.heidi@yahoo.no /92282259 eller Administrativ leder Torunn Breilid på post@nesoyail.no/90997978.

Nesøya Idrettslag er et fleridrettslag med fotball, tennis, håndball, friidrett, allidrett, innebandy, seilsport og ishockey. Vi har ca 1300 medlemmer og holder til på Nesøya Idrettsanlegg med moderne fasiliteter som kunstgressbane med undervarme, kunstgressbane 7´er, friidrettsanlegg, tennishall og tre utebaner, ballbinge og Tufte-park. Vi har en fast stab på ca 10 personer som jobber fra 20 til 100 % og felles kontorfasiliteter i klubbhuset. Idrettslaget har et tett samarbeid med Nesøya barneskole.

Nesøya ligger sentralt plassert langs E18 ca 11 km vest for Oslo og har ca. 4 500 innbyggere, barneskole med flerbrukshall, 3 barnehager, butikk, deli og frisør. Idrettslaget er et sportslig og sosialt samlingspunkt på Nesøya som bidrar til et godt miljø, tilhørighet og lokal identitet. Velkommen til Nesøya Idrettslag!

STILLINGSANNONSEN I PDF FOR UTSKRIFT