NYHET - FUN FRIDAY!

Vi lanserer FUN FRIDAY fredag 22. oktober - et samarbeidsprosjekt mellom Nesøya Skole, Nesøya Idrettslag og FAU! Første kveld inviterer vi til Nesøya Skole hvor vi fyller idrettshallen og Regnbuen med morsomme aktiviteter. Husk påmelding!

2021-10-15

VELKOMMEN TIL FUN FRIDAY!

Vi har ønsket dette lenge, og har nå gleden av å invitere alle barn på Nesøya til Nesøyas første fredagsklubb - fritidsklubb - sosiale happening! Vi håper at mange benytter seg av tilbudet!

1.-4. trinn kl. 1700 - 1845

5.-7. trinn kl. 1900 - 2045.

PÅMELDING HER!

Fredag 22. oktober blir det aktiviteter i gymsalen, disco i Regnbuen og enkel servering. Hver gang vil vi også ha en morsom overraskelses-aktivitet :-)

Fun Friday skal være et sted hvor barna på Nesøya skal kunne møte venner på fritiden, være aktiv med fysisk aktivitet, henge sammen og leke.

Arrangementet er et samarbeid mellom Nesøya Skole og Nesøya Idrettslag, under paraplyen Aktive lokalsamfunn. Kommunen og Asker Idrettsråd stiller midler til disposisjon, slik at vi kan planlegge og gjennomføre ulike samarbeidsprosjekter i nærmiljøet til det beste for alle barn og hvor målet er å ha et tilud til og inkludere alle. NB! Du må ikke være elev ved Nesøya Skole, men du må være i alder 1.-7. trinn.

Arrangementet bemannes av frivillige fra FAU og Nesøya Idrettslags sine trenere.

Dette er det første arrangementet i rekken av flere, datoer er enda ikke satt, men vi ønsker er å etablere et fast aktivitetstilbud med lav terskel for barna på Nesøya.

Aktivitetsleder er Eimund Eknes, som også er ansatt som fotballtrener i NIL. Har du innspill eller spørsmål, kan han treffes på eimund@nesoyail.no.

VELKOMMEN!